Royal Aircraft Factory S.E.5 - přehled verzí:
S.E.5 - úvodní série s motorem Hispano Suiza o 150 hp, původně s velkým větrným štítkem, poměrně vysoko posazeným pilotem a gravitační palivovou nádrží nad horním křídlem a krátkými zahnutými výfuky.
S.E.5a - hlavní podoba, s motory o 200 - 220 hp a změnami zavedenými v průběhu výroby S.E.5a - malý větrný štítek, snížená pozice pilota s opěrkou hlavy, dlouhé výfuky a křídla o menším rozpětí.
S.E.5B - prototyp z roku 1918 s výsuvným chladičem, aerodynamickou kapotáží motoru a křídly o nestejném rozpětí.
SE.5E - stroje postavené (obvykle z náhradních dílů) v USA firmou Eberhart, s trupem potaženým překližkou a motory Wright-Hispano E.
Zdroj:
Hare, Paul R. The Royal Aircraft Factory, Putnam, London 1993. ISBN 0-85177-843-7.
S.E.5 - úvodní série s motorem Hispano Suiza o 150 hp, původně s velkým větrným štítkem, poměrně vysoko posazeným pilotem a gravitační palivovou nádrží nad horním křídlem a krátkými zahnutými výfuky.
S.E.5a - hlavní podoba, s motory o 200 - 220 hp a změnami zavedenými v průběhu výroby S.E.5a - malý větrný štítek, snížená pozice pilota s opěrkou hlavy, dlouhé výfuky a křídla o menším rozpětí.
S.E.5B - prototyp z roku 1918 s výsuvným chladičem, aerodynamickou kapotáží motoru a křídly o nestejném rozpětí.
SE.5E - stroje postavené (obvykle z náhradních dílů) v USA firmou Eberhart, s trupem potaženým překližkou a motory Wright-Hispano E.
Zdroj:
Hare, Paul R. The Royal Aircraft Factory, Putnam, London 1993. ISBN 0-85177-843-7.